Hak Milik

Testimoni dari mereka yang telah mencuba FDP Jungong 100% Original

Foot detox patch senang digunakan. Apabila saya memakainya pada waktu malam, saya dapat rasakan badan saya lebih selesa dan jadi lebih ringan setelah bangun tidur. - Nani , Subang Jaya

Lenguh-lenguh hilang, badan rasa selesa masa bangun dari tidur & tapak kaki berbau hanyir selepas buka tampalan kerana banyak toksin yang keluar - Hazeem, Kota Tinggi

Apabila saya memakai Foot Patch, banyak toksin yang keluar dan patch menjadi hitam selepas digunakan - Kak yah , TTDI

Saya selalu mengalami sakit kepala dan pening. Apabila pertama kali mencuba foot patch , saya dapat rasa kelainan. Kepala saya tidak sakit lagi malah saya dapat menjalankan kehidupan harian dengan lebih sihat dan segar. - Nasrul , Sentul

Saya amt aktif dalam sukan, badan selalu sakit selepas latihan. Apabila saya memakainya pada waktu malam, rasa sakit dan lenguh hilang. Prestasi saya sekarang semakin cergas. - Hasrul, Kuala Lumpur

Saya sudah berusia 61 tahun dan sering mengalami lenguh - lenguh pada badan dan kaki selepas membuat aktiviti yang agak lasak. Setelah mencuba detox foot patch, alhamdulillah kini saya boleh meneruskan aktiviti bersama anak dan cucu saya tanpa sebarang masalah. - Ismail, Taiping

Saya telah banyak habiskan duit untuk mendapat kan rawatan slimming di pusat rawatan kecantikan. Setelah saya mencuba detox gold + slimming patch selama 2 minggu. Ada perubahan pada berat badan saya. - Kak Elly , Shah Alam